torsdag den 1. januar 2009

31/12 - godt afsluttet, 1/12 - godt begyndt..

På trods af jule stress, eksamens stress, og børnestress, så er det faktisk lykkedes mig at komme rigtig godt ud af det gamle år, og rigtig godt ind i det nye.. Jeg har fået trænet rigtig godt på det sidste, og hvis formen er så stabilt opadgående helt indtil sæsonstart, så lover det altså godt.

Godt afsluttet
..
Den 31/12, var der pludselig et par timer at tage af, og af den grund var da det oplagt at komme ud på lågen og køre lidt. Det var jo flot vejr, omend lidt koldt, men det har aldrig stoppet mig før, og gjorde det da heller ikke idag.
Jeg havde selskab af en gammel hustler kending - A.K.A Dan - som ikke rigtig havde kørt i en periode, men hatten af for Dan, han kørte uden problemer og farten var rigtig god..















(ved godt at huen ikke er god stil.. Be nice..! )

Godt begyndt..

Den 1. januar vågnede jeg op, med et lidt størrere hoved end jeg plejer, et helt andet sted end hvor jeg normalt bor.. Ehhh, det lyder måske som en nytårsfest der er gået rigtig rigtig godt, eller skidt, men det var nu ikke tilfældet. Det var bare mig, efter en aften med et par gode flasker Amarone, lidt Mojitos, og en anelse god mad.. Ok mega god mad.
Jeg holdt nytår hos nogen venner og overnattede sammen med hele familien hos dem.
På vej hjem i bilen, fik jeg helt uventet muligheden for at komme ud på cyklen igen, denne gang var det dog lidt begrænset på grund af mit lille tilfælde af uforskyldt migræne, men ud skulle jeg.

Jeg fik ringet lidt rundt og min team kompis Magnus var frisk. Ehh det forpligter altså en lille smule, når man med tømmermænd skal ud og køre med ham. Så jeg fik hældt godt med vand indenbords og slugt et par panodiler, og så var jeg klar..















Vi tog en tur op i geels skov, og woooow hvor var det lækkert.. Tømmermændende kunne ikke mærkes og sporet var knastørt. En frostskorpe oven på det kun lidt blødere underlag gjorde forholdende helt ideelle. Turen med Magnus, var selvfølgelig en prøvelse idet han har en virkelig god teknik og er relativt meget lettere end mig, men jeg hængte på og følte mig faktisk godt kørende.. Han er jo en af de rigtig hurtige drenge på teamet, så man kan helt sikkert lære meget af at køre med ham. Han er jo lidt min egen private coach, og hjælper mig med at planlægge min træning op til sæsonen, med stor succes indtil videre.















(Magnus)...

Den italienske forbindelse
..
Som om det ikke var nok, så dumpede der idag et brev ind med en lille gave i til mig, fra min italienske svigerfamilie. Jeg har fået en bog - på italiensk - der handler om de sidste dage af Marco Pantanis liv. Nu skal det lige siges at jeg faktisk kan lidt italiano, men jeg må nok have hjælp fra min bedre halvdel med lidt oversættelse.. Bogen hedder : "Gli ultimi giorni di Marco Pantani"..
Glæder mig meget til at forsøge at læse den.. :-)















All for now..

Ciao..


Får du chancen, så tag i geels skov, den er virkelig lækker i disse dage.

1 kommentar:

Kanonkuglen sagde ...

Lyder som en god tur gamle jas.
Og med sådan en bog er det jo nærmest som i filmen italiensk for begyndere - der er kun to ord du skal kende: EPO og bici:-)!