tirsdag den 6. januar 2009

Det blev en 10ér ..

Igår tirsdag var jeg til endnu en eksamen.. I princippet ikke en eksamen der har noget at gøre med min installatør uddannelse, men mere en meritgivende tilvalgs eksamen, der omhandlede virksomhedsdrift, økonimi, ledelse etc.

Jeg må indrømme at min forberedelse op til den her eksamen ikke har været optimal fordi mine tanker primært har været fokuseret på de andre mere relevante installatør eksaminer, så af den grund var det lidt splittet at jeg gik op tirsdag..

Aligevel så klarede en gammel speedsnakker sig igennem og acede den mundtlige eksamen med et 10 tal.. sådan romme..

Nu mangler der kun éen eksamen, the big one.. Det er på mandag kl 9.00 det går ned. Underligt nok, så er jeg ikke nervøs, men det kommer nok. Jeg kan mit stof, og har sat mig godt ind i tingene, min rapport er blevet ret godt udarbejdet, så på det område er jeg ikke nervøs, men det kan jo være censor har andre tanker. Vi må se..

Vi ses amigos..

M

Ingen kommentarer: