mandag den 19. november 2007

Tons på fælleden.. update.


Den her dag her tegner til at gå over i historien for flest mtbere´på fælleden nogensinde..
Det er faktisk lidt stort at så mange mennesker har lyst til at trille en tur en ganske normal lørdag, på en ø der mest er berygtet for crack, mord, kemikalier.. :-)


Jeg har indtil videre modtaget svar fra omkring 15-20 mennesker der vil deltage. Det er jo kæmpestort.. Det havde jeg slet ikke regnet med. Okay, lad os se hvor mange der dukker op, det er jo en lørdag så folk dropper det måske og tager i byen fredag i stedet. Så må vi andre seriøse mtbere´jo køre en tur. :-)

Jeg tror vi er en håndfuld fra team hustler der kører, en håndfuld fra DMK og en god håndfuld af folk der bare har fundet ud af at vi kører på lørdag og syntes de ville køre med.

Jeg har indtryk af at der er en god blanding af folk på mange forskellige niveauer, så jeg syntes at vi finder et fornuftigt tempo at køre i. Hvis folk så vil køre et interval eller to, det gør jeg selv tror jeg, så finder vi ud af det..



3 timer i selskab med en masse andre mtbere´, og så i min baghave på crackhead island, det blir sgu herligt..

Ses vi stadig?

Hilsen Martin.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

yes sir....!!!!
lørdag kl. 9.21
glæder mig som korfimand til blå mandag

hilsner fra Bjerget i Valby
2500 - Andreas

Kanonkuglen sagde ...

YES SIR!

Martin kan det passe du bor lige omkring Universitetets metrostation?

Martin sagde ...

Jeg bor ved nede ved havnen i modsatte ende af hvor stationen ligger, så det gør jeg ikke?

Why?

Kanonkuglen sagde ...

Ahhhh... jeg troede bare du boede tæt på mig, da det ene billede er tæt ved DR:-)!

Martin sagde ...

Nårh ok.. hvis du bor ved DR, er det så nede i det nybyg der ligger lige op af dr byen.. ?

Klaus sagde ...

Hej M!

Tror ikke du skal være så overrasket, jeg fandt ud af dit lille fine arr. via Hotcup, hvor der er et link til en google kalender med navnet "MTB løb Danmark". En rigtig fin detalje, den har jeg importeret over i min egen googlekalender, og kan nu via Goosync opdatere til min Mobiltlf.
Men glæder mig til at se dit hood, godt initativ:-)

KH Klaus

Anonym sagde ...

MARTIN DU ER EN ÆGTE CHAAAAAAMP..!!!!!
TAK FOR EN SUPERTUR IDAG, ER SGU LIDT MAT I STÆNGERNE..
OG IKKE MINDT TAK TIL FRUEN FOR KAGE OG FAXEKONDI, DET ER SGU WELTKLASSE..
Hilsner fra bjerget i Valby.
Andreas

Steen Go'e Ben sagde ...

JaSgu, det var fedt at se så mange til tons på fælleden, ses på grillen drenge ;o)

Steen.