lørdag den 3. november 2007

Team hustler bootcamp med Michael"den hvide hustler" Grønbech

Jeg havde virkelig set frem til den her teknik dag med hustlerne. Idag skulle der virkelig prøves nogen fede ting af, og så i selskab med de fedeste mennesker, nemlig hustlerne.
Jeg fik igår leveret min nye forgaffel fra chainreactioncycles, så den blev lynhurtigt skåret til og sat på i går aftes, for den skulle da vises frem idag... ok... mine mekaiker evner er lidt begrænsede, men jeg mente da nok at jeg ville være i stand til at skifte min forgaffel ud, jeg mener hvor svært kan det være.. svært nok.. glemte at tage låseringen, eller hvad den nu hedder, til det nederste leje med fra den gamle gaffel, hvilket resulterede i en cykel der var forholdsvis mærkelig at køre på.
Men køres skulle der fandeme, så afsted det gik. Jeg fulgtes op til helmsvej med Dan fra hustlerne, modvind hele vejen, oh yeah... Vi var varme da vi nåede frem..
Grønbech gav et par tricks til forceringer af bakker og sving, det var pretty much det jeg nåede at være med til, så gad jeg ikke rigtig kæmpe med cyklen mere. Så jeg trillede hjem. Men det var stadig en super dag i skoven. Jeg tror vi var omkring 25-30 mennesker, overvejende hustlere, men der var da et par wannabees imellem.. get it..

Her til aften sidder jeg lige og surfer lidt og finder så ud af at der er fundet et lig i Rude skov.
Det er bare ikke fedt... det gør det absolut heller ikke bedre at det er børn der har fundet det.. Politiet har udtalt noget med at det var selvmord, jeg bliver sgu så harm over sådan noget. Kunne han så i det midste ikke have gjort det et sted hvor han aldrig var blevet fundet. De børn er sgu mærket af det her for livet. Jeg føler med de unger, håber for dem de ikke har set for meget. Øv hvor er det synd for dem.

Nå.. det var ikke meningen det skulle udvikle sig negativt det her indlæg, men sådan er det nu engang..

Vi ses

M

2 kommentarer:

J-Lo sagde ...

Top klasse dag, synd du ikke var med hele vejen, men sådan er det når man selv laver sin cykel, bare spørg Morten Hartvigsen ;)

Martin sagde ...

ja, det var lidt ærgeligt. Heldigvis var det ikke alvorligt med cyklen, du havde jo som sagt helt ret med hvad problemet var... :-)