tirsdag den 13. november 2007

Slushtime..

Slushcup..

Tak til Bo Skakke for lån af foto


Hey all...

Weekenden er vel overstået. Søndag var der 1. afd. af slushcup i hillerød. Fedt at komme igang igen. Det var faktisk samme sted for et år siden at jeg rigtig blev fanget af mtb sporten, og i samme løb.
Jeg var godt nok spændt da jeg mødtes med j-lo om morgenen, jeg elsker slush cup løbene. Ikke så meget på grund af vejret og årstiden, men mere pga. den super fede stemning der er til sådanne løb.
J-lo og jeg fulgtes op til hillerød i RIVETTE slæden, den er bare for fed, skarpt forfulgt af grønbech i hans 5,2 liters benzin sluger.. Som han selv sagde, han må jo støtte olie industrien når han nu arbejder for den... :-)
Starten havde jeg forudset ville være en smule kaotisk, men det viste sig at jeg tog fejl. Der var lavet et super loop, som faktisk glattede det hele meget godt ud. Jeg kan dog godt forestille mig at hvis man startede i de bagerste bokse, at der ville være noget kø.
Jeg havde stillet mig i box 3. Ved det godt, man skal jo holde sig til hvor man er blevet placeret, men da jeg så flere i box 3 som jeg vidste jeg kunne køre op med stilte jeg mig der.
Starten gik, og jeg kom supergodt afsted, fik overhalet rigtig mange på gruset. Jeg tror jeg lå lige omkring nr. 75 stykker, jeg lå og kørte lidt med Rene C fra the hustlers.
På vej op af en de stejlere bakker på ruten lavede min bagskifter lige spaghetti incident, selvfølgelig, det gjorde desværre at jeg måtte stå og bakse lidt med det før jeg kunne køre videre. Da jeg stod og fumlede, kom der selvfølgelig rigtig mange forbi, deriblandt 3 hustlere. David, Niels og Christian.
Jeg fik det fumlet sammen så det virkede, men skifteren var godt nok mærket af det resten af løbet, men jeg nægtede at give op. Da jeg kom igang igen, tror jeg lå omkring nr. 140-50 stykker, så det var en lang og sej kamp for at komme op igen.
Jeg kom op til niels på 2. omgang, han virkede lidt træt, men et lille tilråb da jeg kørte forbi ham virkede for der gik ikke meget mere end 10 minutter så var han forbi mig igen. Efterhånden havde vi fået kørt os godt op, og jeg lå godt på hjul af niels. Jeg var kørt omkring 35 placeringer op. Jeg kørte i mål som nr 114. Var ok tilfreds alt taget i betragtning. Så dog på resutalt listen at Rene C var blevet omkring nr 75 tror jeg nok, så havde jeg holdt ved der havde det været noget bedre. Bare ærgeligt, men sådan kan det gå.. name of the game.

Stjernen i action/ tak til Bo skakke for lån af foto.

Grønbech endte med at vinde, fuldt fortjent synes jeg. Super hurtig og super fed gut..

Tak til Bo Skakke for lån af foto.

Nu kommer en periode hvor jeg vil prøve at træne lidt hårdere. Min spinning har ikke været så stabil, da jeg har haft lidt meget om ørene. Men nu skal det være, jeg har sat mig et personligt mål og det er at slutte i top 50 i slushen, urealistik, måske, men hvis ikke man har mål rykker man sig ikke. Bare vent og se, jeg skal nok lave noget stort.

Husk d. 24/11 hvo jeg har arrangeret lidt fremvisning af the crackhead island (amager). Der er grundlag for rimelig mange fremmødte, der er flere der har sagt de kommer. En del hustlere har meldt deres ankomst og et par DMK ere.
Det blir top hygge, med hjemebag og kaffe efterfølgende.. oh yeah.

2 kommentarer:

J-Lo sagde ...

Godt kørt Martin. Fedt at Hustlerne arbejder sammen ude på sporet, det er god stil!

Grønbech og Saltoft har da glemt at barbere missen på det podiebillede?

Martin sagde ...

Takker, det bliver bedre næste gang.

Grønbech og saltoft har da glemt at barbere missen.... storgriner... :-)
Men du har da helt ret.. haha