fredag den 9. november 2007

Kultur....


- Foto: Miriam Dalsgaard

Var igår, torsdag, til koncert i KB hallen med Kaiserchiefs. Jeg læste lige andmeldelsen af koncerten på politiken..... Jeg ved ikke helt hvad andmelderen har været på da han var til koncert..... Det var en af de fedeste koncerter jeg længe har været til. De gir´den bare max gaz hele vejen igennem settet. Forsangeren er en totalt kæmpe festabe, så jeg kan slet ikke forstå de dårlige andmeldelser koncerten har fået.. 3 stjerner ud af 6.. det er alt for lidt. Til de af jer der ikke kender kaiserchiefs, så er det dem der er det nye svar på britiske oasis, de har bla. lavet Ruby Ruby Ruby. hvis det altså siger jer noget.. De er mega fede.
En fed detalje fra koncerten: Forsangeren snupper en trådløs microfon og hopper ned til publikum, selvfølgelig er der en sikkerhedsvagt efter ham hele tiden, men da forsangeren så beslutter sig for at stikke af fra sikkerhedsvagten og kravle op på de bagerste tribuner, kunne han dog ikke følge med.. :-) Det var et blæret og sjovt øjeblik.. Man skulle nok have været der:-)

2 kommentarer:

MJH sagde ...

Det var en superfed koncert! En skam han var en anelse hæs dog, nogle passager tabte en smule på det...
XTR er verdens bedste bagskifter - den virker altid!

Martin sagde ...

Det er rigtigt, han lød lidt slidt. Men han lever også et rock and roll star liv, så man kan vel ikke rigtig bebrejde ham.. :-)
Jeg kører selv med SRAM X9, og er ikke helt tilfreds. JEg skiftede til SRAM for at køre med grip shift, men overvejer nu at skiftetilbage til shimano..