fredag den 5. december 2008

The EDGE has arrived..

Hvad er det første man gør når man får sig en ny cykel???

Man begynder at optimere den fra top til tå.. :-)

Af den simple grund så har jeg på min nye edge ramme, monteret lidt lir beastående af lidt SLR som vist på billedet, og lidt HOPE MONO MINI i gunsmoke, ikke vist, men de er der :-).
















Samlet så er vægten røget ned på 9,3 kg incl pedaler. Det er da ret godt gået.. Den kører som en drøm og ser iøvrigt også fantastisk ud.. Hvid er det nye sort..
















Check it out..
















Se den i levende live på søndag til slushcup.. Den er så feeeeed.. Håber den får mig til at køre stærkere.. :-)

Ses i box 2..

M

2 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

Aah lidt mtb lir til mig på sygesengen. lad mig starte med at sige - det er en fed cykel. Kan specielt godt lide overgangen fra overrør/saddel til bagaX . lirens - men sig mig - hvordan er det du vinkler din saddel grader... kan du siddde på den uden at få ondt i røven ?

Martin sagde ...

Den er bare sat lidt løst på, har ikke fået den justeret helt ind endnu.. Kommer dog til at sidde rigtigt inden søndag.. :-)