fredag den 19. december 2008

Der er for få timer i døgnet..

Med fare for at lyde som den generelle brokkerøv, så vil jeg også komme med mit sure opstød hvad angår tiden der går alt for hurtigt..

Jeg arbejder PT 110% med afslutning på speciale, og af den grund er det begrænset hvor meget man får trænet. Det bliver i bedste fald højst til 6-7 timer om ugen, fordelt på spinning og styrketræning. Jeg kommer slet ikke i skoven eller ud på raceren. Det er lidt ærgeligt for det er nu at der skal lægges nogen lange ture ind i programmet så man rigtig kan være klar til den store formopbygning begynder efter nytår.

Jeg har i samarbejde med en team kollega - Magnus - fået tilrettelagt et program der skal gøre at jeg forhåbentlig topper når vi rammer maj måned til hustlernes 12 timers løb. Helst topper jeg så meget så jeg kan smutte ind på 1. holdet :-) Ahh ok, det bliver svært..

Min vægt er stødt faldende, så meget at jeg faktisk overvejer lidt om jeg skal holde julepause og leve livet en lille smule.
Jeg har i de sidste par uger tabt 2½ kg, hvilket må siges at være meget, for meget måske. Men jeg har altså ikke gjort mere ved det end bare at spise lidt anderledes. Jeg har ikke trænet meget voldsomt eller sultet mig selv.
Min diæt har set sådan her ud:

Morgen/

Havregryn med lidt cornflakes og rosiner, ingen sukker..

Mellemmåltid 1/

1-2 stykker frugt og et ½ stykke fiberrigt brød..

Frokost/

Godt med protein, en dåse tun eller et stykke kyllingbryst, evt. en dåse makrel, sammen med et stykke rugbrød med masser af fiber i.

Mellemmåltid 2/

1 stk frugt, lidt mandler og lidt rosiner.

Mellemmåltid 3/

Blandede nødder, evt. en fiberbolle og et stykke frugt.

Aftensmad/

1 portion af hvad der bliver serveret, uanset hvad det er. Selvfølgelig hvor jeg undgår den fede bernaice sauce, eller fedtkanten på kødet.

Jeg vejer PT 77,8 kg.. Godt på vej mod mit mål. Jeg har som sagt en stor appetit og hader at føle mig sulten, derfor er den her model med at spise meget men i små mængder helt suveren. Man føler sig faktisk aldrig rigtig sådan meget sulten, mere sådan lidt sukker hungrende.

Tip:

En skål med mandler og rosiner dækkes med et tyndt lag af kanel... MMMMM lækkert, smager sødt men feder ikke.. Lækker aftensnack istedet for kagen..

Sees

M

Ingen kommentarer: