lørdag den 20. oktober 2007

Stribet flæsk og høj puls

Kender i det når man er i et flow på sporet med høj puls, grejet spiller maks, bakkerne bliver taget i det rigtige gear osv.
Kender i så også det når alt det gode bliver ødelagt af en gren der svirper tilbage og knalder en ned over ryggen og den ene balde.. Det skete tilfældigvis for mig på min træningstur fredag.. Jeg bandede og råbte så alle hundeejere i geels skov, flygtede ud af skoven, ah ok, ønsketænkning.
Det gør bare nas og som bonus på dette piskesmæld har jeg fået en god rød, forholdsvis øm, streg ned over ryg og balde.. Yes sir.. og dette skete efter 5 min i skoven.

Når, anyway, på trods af pisk og hunde i geels havde jeg en fantastisk tur i skoven fredag.. 3 timers træning blev det til, med godt varieret terræn og tempo. Jeg havde sagt til mig selv at dagen i dag skulle bruges på lidt teknik og bakke træning. Intervallerne har jeg i den sidste tid, hvor det ikke er blevet til så meget tid i skoven, taget på min nyligt erhvervede spinining cykel som er opsat i kælderen.
Jeg kørte fra mit hood, islands brygge, til holte. Nærmere betegnet geels og rude skov. Her trillede jeg lidt på slush ruten i geels inden jeg trillede på den blå rute,tog et par ture på maglebjerg. Efter rude, tilbage gennem geels og et dejligt langt AT interval hjem fra holte mod kbh. Lækker dag med godt vejr og høj puls. Jeg må sige at skoven er flot i øjeblikket, siger altid til mig selv at jeg skal knipse nogen billeder med telefonen når jeg er ude at køre, men glemmer det altid.
Status for fredag blev at jeg havde kørt i 2 timer og 53 minutter, kørt ca 60 km, forbrændt lige over 2000 kalorier, og havde haft en fed dag i skoven.. Gid jeg havde haft mere tid.

Jeg har lovet et par stykker at agere guide på amager fælled og amager generelt snart. Jeg glæder mig til at vise mit hood frem for jer der skulle have lyst til at tage med.
Turen bliver annonceret på teamhustler.dk og selvfølgelig på min blog. Jeg har talt lidt med lars, a.k.a kanonkuglen, og han virkede frisk på en tur, det gjorde flere af hans blog læsere også, så der er da grundlag for et kanont fremmøde..

Søndag er en endnu en træningsdag i skoven, selvfølgelig med the hustlers.. Rapport følger.

Ses amigos.

1 kommentar:

Steen Go'e Ben sagde ...

Jeg vil også med ;o)

Vidste ikke du havde en blog på nettet, men du blev afsløret af min; Sitemeter, smaddersmart instrument til at følge med i ens blog's liv!

Ses måske på øen en dag ;o)

Steen.