onsdag den 24. oktober 2007

Så er jeg igang med vinter spinningen..

Jeg har oprettet et abonnement hos fitness. dk til 5000 kr om måneden hvor jeg så til gengæld kun kan benytte mig af spinning lokalet en gang om måneden........... Nej.... Det er ikke det jeg har gjort.. Aldrig.
Jeg har fået mig sådan en fætter her:


Min nye bedste ven..

Jeg sidder og tramper løs 2 dage om ugen, hvor jeg træner efter et program Michael Grønbech, har lavet.
Der er forskellige programmer, men her er da lige et eksempel:

En træningspas bestående af:

2 submax intervaller efterfulgt af 20-25 minutters AT intensitet.

Submax intervallerne består af 2 gange 60 sekunders "bakke" træning med 15 sek pause imellem. Dette efterfølges af 1½ minuts hårdt tungt tråd, svarende til jævnt stigende grusvej.
Det hele afsluttes med 2 "små bakker" a´20 sekunders varighed med en pause på 10 sekunder mellem hver.

1 interval kan køres på ca 5 minutter.
Man burde egentlig køre 4, men det er min form altså ikke til lige nu. Det er et kanont alternativ til de kolde dage i skoven, for damn det er blevet koldt.
Så en tur i skoven i weekenden og spinning for resten. Supeeeer.

Hey.

3 kommentarer:

Kanonkuglen sagde ...

Det er sgu luksus... du har det for godt godt her på amager:-)!

Martin sagde ...

Jeps.
Jeg har det sgu lækkert her på amar´også omtalt som de fortabte sjæles ø.. hæhæ :-)
Jeg burde måske udleje mit spinning lokale til intereserede med de prissatser det koster ellers at spinne her på lorte øen! det er jo helt vildt med de her fitness dk osv.. det burde være gratis at holde sig sund... statstøtte tak.

Henrik Bunde sagde ...

du kommer jo i bombeform:-) ses