mandag den 29. oktober 2007

Afstemnings resultat og invitation tl lidt race på fælleden

Der var ikke mange der stemte, men flertallet udtrykte at fullsuspension er hurtigere og bare federe at køre på.. Jeg har som sagt aldrig prøvet det, men kommer da forhåbentlig til det snart.

Jeg har lovet et par stykker at jeg ved lejlighed vil agere guide på amager fælled og omegn, det er der nu blevet sat en dato for.

Lørdag d. 24/11 kl 10.00 mødes vi foran klatretårnet på artillerivej. Herfra kører vi i samlet flok rundt i mit "hood" på amager fælled og måske lidt på amager classic ruten. Evt. helt ud i kongelundsskoven.. Det blir for crazy man.. Skal du med? Det tror jeg vist nok du skal.. :-)

Jeg annoncerer turen på www.mtb.dk samt på www.teamhustler.dk, så der er godt grundlag for at der er et par stykker der vil med.. Uanset hvad så er det da altid fedt at udforske lidt andre steder end det røde spor og det blå. Dog skal det siges at Amager er ligeså flad som en pandekage, der er dog et par enkelte stigninger der er uden for kategori.. :-)

Håber vi ses..

Martin

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg er topklar.
ses
anonym aka. 2500 aka. Andreas

Kanonkuglen sagde ...

YEEEEEES SIR... det er Kanonkuglen også, og til den tid skyder Kanonkuglens ben heller ikke længere med løst krudt:-)!

Steen Go'e Ben sagde ...

Hahaha- Lars, du skal også snart til at drikke andet end skummetmælk og spise de der riskager, for skal du følge med Gutelegszky rundt på lorte-øen, så må du lige stramme dig an! ;o)

Martin; Datoen er skrevet i kalenderen, jeg er på, og husk der skal være indlagt kaffestop undervejs ;o)

Steen.

Kanonkuglen sagde ...

Ha ha Stoney... ja det er jo ikke alle kødrobotter der som dig, kan køre døgnet rundt på roulade og kaffe:-)!

Martin sagde ...

Jeg sørger for at konen har lavet en kande sved til efter vi har kørt:-)