onsdag den 17. oktober 2007

Ok.. frisk start.

Nu har jeg gået og sagt til mig selv i et stykke tid, at det her blog ræs måtte jeg hellere holde vedlige eller slette. Jeg har derfor besluttet mig for at starte på en frisk, og vil forsøge at holde den opdateret i det omfang det nu er muligt for sådan en travl ung mand som mig :-)

Der er virkelig mange der har fået sin egen personlige blog, nogen er federe og bedre opdateret end andre, men uanset hvad så synes jeg at det er fedt at så mange mennesker har overskuddet og lysten til at skrive om sig selv og deres oplevelser. Jeg bruger de "fede" blogs meget til at få en hvis adspredelse i mit ellers super kedelige studieliv. Jeg må erkende at jeg faktisk lige glider forbi dem et par gange dagligt bare for at lave noget andet end bare at glo på word eller excel etc.
Thumps up til the bloggers, bliv ved med det gode arbejde boys and girls. Det liver ihvertfald min hverdag op at læse lidt om køer på crack eller sex på 2 hjul, eller hvad man nu ellers syntes har været spændende netop den dag.

Siden jeg har været herinde sidst har jeg sgu oplevet lidt af hvert. Har haft en lidt hektisk projekt periode på skolen og har af den grund ikke haft meget tid til at blogge. Men fede ture på cyklen har jeg dog nået.
Ohhhhhhh, lige en tilføjelse. Jeg har fået de for svedigste, psyko nice, perfekte, lirede nye brakes.. Avid Juicy ultimate,,, yeah baby. De virker max, og så ser de f...... lækre ud.

For et par uger siden deltog jeg i Hillerød marathon. En tur der aldrig bliver glemt, da det var første gang jeg kastede mig ud i at køre den lange distance. Har kørt den korte 2 gange. Denne tur var så hård og mudret at de 350 kr man betalte for at deltage var småting i forhold til hvad lågen skulle reppes for bagefter. Og en ting er helt sikkert, den skål pasta man får i mål er sgu ikke 350 kr værd. Sådan noget uncle bens lort.. Men hvad fanden.. jeg kunne jo bare have ladet være med at køre.
Løbet gik ok, jeg blev nr 95, ved ikke helt hvor mange der deltog og hvor mange der gennemførte. Tiden lød på 5 ½ time. Vinderen kørte på 4.......... psyko.....
Jeg havde sgu egentlig ok ben hele vejen igennem, men de sidste 10 km var ikke andet end chainsuck for mig, og så blir man hurtigt træt. Dette gjorde at man ellers sikre placering som nr 1 i klubben, altså hustlerne, blev overtaget af Niels H, også fra hustlerne. Det var lidt bittert, men ok, da Niels kørte rigtig godt det sidste stykke. Respekt.

Nu er det snart slush tid.
Det glæder jeg mig til, helt vildt faktisk. Det var disse slush løb der gjorde at jeg ville køre endnu mere mtb end jeg allerede gjorde.
Jeg prøvede første gang at køre med i 06, så min mtb karriere har indtil nu været relativt kort :-)

Nu er det nok, det var første skridt på vejen til en frisk start. Mit forfatter hjerte eller talent om man vil, må der videre udvikles på hen ad vejen :-)
Der kommer snart et par trænings rapporter, jeg skal ud og trille fredag formiddag. Har jo efterårs ferie. Har annonceret turen på teamhustler.dk
Uanset hvad er alle velkomne til at joine. Husk, fredag fomiddag, stedet er endnu ukendt, tiden er ikke fastsat, deltagerne er ikke offentliggjort, men køres skal der..

Vi ses.

M

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Halløj Hustler..

Vil lige sige, at du var rocker sej til Hillerød Maraton.. Alle led, så du var ikke alene :)..
Jeg skal nok heppe på dig til Slush.. jeg holder nok en velfortjent pause her til vinter.

/Hanne

Kanonkuglen sagde ...

Frisk start... altid godt, hvad enten det er: "fra i morgen begynder jeg på mit nye hårde træningsprogram" eller "fra i morgen skal jeg til at spise sundere"... en ny start er altid godt:-)! Held og lykke med projektet. Følger i øvrigt med på din blog, god blog:-)!

Martin sagde ...

Den friske start i den her omgang må være at holde bloggen godt updated.. :-) Den hårde trænings friske start må komme når solen igen vil skinne i mere end 6 timer om dagen.. :-)

Du kørte selv godt Hanne, ærgeligt at du ikke er med i slushen, men du kan vel overtales til en afdeling eller 2.. God bedring med knæene..

Ciao.

Kanonkuglen sagde ...

Der er noget der dæmrer! Ved Hillerød MTB mødte jeg en Hustler ude på ruten, vi fulgtes lidt af vejen... det skulle vel ikke være dig Martin?

Martin sagde ...

Jo, det tror jeg faktisk det var.. Vi lå sammen et lille stykke tid, Jeg tror jeg lå lige bag dig da du udgik.. :-)
Lad os finde en dag snarest hvor vi gir den lidt gaz på fælleden..