onsdag den 31. oktober 2007

Nu blir det snart ikke bedre..

Så blev jeg også den glade ejer af en Reba WC. Det vil sige det er jeg ikke endnu, men forhåbentlig inden et par dage.. Jeg har smidt en ordre på gaflen hos chain reaction cycles idag, og de lover levering inden 4 arbejdsdage.. Spørg mig lige om jeg glæder mig?
Nu er jeg jo i forvejen den glade ejer af en TOKEN carbon fast forgaffel, og den er jeg faktisk superglad for, men jeg synes aligevel jeg måtte have ne WC. Der er jo også lidt carbon på.. :-)

Da jeg startede i den her sport for et par år siden, var det på en ældgammel GT der hverken kunne bremse eller skifte gear, af den grund fik jeg min bedre halvdel overtalt til at det var ok at "investere" i en ordentlig cykel, da jeg nu syntes det var rigtig fedt at køre MTB. Budgettet hed derfor ca. 13000,- for omkring et år siden.... Næsten et år siden..
Status er nu at jeg har en cykel der står i ligeknap 30000,- .... Prøv lige at forklare den til din kone..
Da jeg begyndte at køre lidt løb, og blev medlem af team hustler, så jeg lynhurtigt hvor lækkert grej alle andre havde. Og man kan sige meget, men følelsen af at køre på en cykel med det fede grej og det lækre carbon lir på er bare for fed.. Jeg tror det er derfor at den under 1 år gamle TREK blev skiftet så hurtigt ud men en carbon haj..
Min cykling er blevet min store passion og jeg ville aldrig undvære den.. Det er for mig helt vildt "terapeutisk" at komme ud at blæse hjerne igennem i skoven. Dejligt. Godt nok er det en dyr sport og der går meget tid med det, til gengæld er jeg blevet omkring 10 kilo lettere og en hel del sundere siden jeg startede det her mtb..
Derfor kan det kun anbefales til andre der går med tankerne om at købe en mtb, at de skal gøre det.. gør det for fanden, du fortryder det ikke. Bare vær forberedt på at du bliver en lir freak forholdsvis hurtigt.. hæhæ.
Jeg er sikker på at at mange mange andre vil give mig ret.

Det er det de unge vil have for fanden.. :-)

hey.

1 kommentar:

Kanonkuglen sagde ...

Lir og gear freaks... det kender vi ikke noget til:-)!