torsdag den 2. september 2010

Jeg er et skrog..

Træning er lig med træthed, ømhed og ynkelighed.. Et ambitiøst træningsprogram sætter sine spor. Det måtte jeg sande da jeg efter en god træning med teamet i søndags, måtte trække stikket og ligge mig syg tirsdag og onsdag. Om det lige havde noget med træningen at gøre ved jeg ikke, men trætheden kombineret med et virusangreb, kan vel godt koste et par dage på langs. Det var nu ikke lige den opvarmning til et 12 timers løb på lørdag, som jeg havde håbet på, men heldigvis har jeg nogen meget kompetente holdkammerater der træder en ond pedal. Jeg er ikke nervøs for resultatet, jeg glæder mig bare til at køre løb igen.

Team ride4fun har startet en indsamling til ofrene i Pakistan. Vi gør det gennem læger uden grænser, som gør et virkelig stort stykke arbejde på de steder hvor der er allemerst brug for det. Der kommer mere om det her: www.team-ride4fun.dk senere. Støt læger uden grænser, der er mange der har brug for det.

Stay tuned, der kommer mere efter løbet på lørdag..

Martin

Ingen kommentarer: