torsdag den 26. august 2010

Upcoming events..

Uha, straks er man blevet motiveret til at træne igen og straks kaster man sig ud i den vanvittige ting efter den anden. Ikke nok med at min motivation gør at jeg nærmest træner for meget og føler mig træt hele tiden, så har jeg også indviliget i at deltage i et 12 timers løb i starten af september. Atea12 bliver kørt i bøndernes hegn i nordsjælland og det adskiller sig en smule fra andre løb, da alt overskud ubeskåret går til velgørende formål. Smuk tanke og man kunne kun ønske at der kom flere af den slags fremadrettet set.

Jeg deltager på et 5 mandshold, heldigvis. Min form er absolut ikke i top og skulle jeg have været på et 3 mandshold havde jeg sagt nej på stedet. 5 mand derimod ligger lidt bedre til mig på nuværende tidspunkt. Jeg stiller op med drengene fra team ride4fun og man må -efter at have set på deltagerlisten - nok kalde vores 5 mands projekt for favoritter. Fedt!

Det er jo allerede i næste uge det går løs, så min træning i ugen op til bliver ikke så voldsom. Jeg kører lidt igennem i starten af ugen og regner så med at trille ben dagen før. Jeg glæder mig helt vildt, det er altid en fed oplevelse at deltage til løb med drengene fra holdet.

Stay tuned..

2 kommentarer:

viggoson sagde ...

lyder fedt! hvem kører du med?

Martin sagde ...

Keld P, Jesper Kamstrup, Michael Scheuer, David Darret..

Kom ud og kig Vigs, det blir spas..