fredag den 7. november 2008

Slush cup - coming up..

NU er det ved at være snart.. Lørdag og søndag i den kommende weekend er der slush for alle pengene, med enkeltstart lørdag og 1 times høj puls løb søndag.. Det bliver så godt. Glæder mig meget til at komme igang.

Jeg har været ude og inspicere enkeltstartsruten et par gange i løbet af ugen, og jeg må indrømme at den liiiidt crazy... Et par rigtig stygge opkørsler, samt en nedkørsel der ikke baaare er for søndagsmotionisten, skal skabe rammen om den første enkeltstart i slushcups historie. Et mega fedt koncept jeg håber vil gå igen i de kommende år.

Dog er der et rigtig stort minus ved ruten.. Det er at man 2 gange er nødt til at stå af sin cykel og trække op over en bakke. Jeg forstår ikke rigtig hvorfor de er med, de var også med i slush afdelingen på herstedhøje sidste år, hvor man sjovt nok også skulle trække op. Lidt dumt, men det gør måske ikke så meget da det kun er en gang man skal igennem ruten.. Anyway, så tror jeg at når først der har været 300 mennesker op over den knold, så er den ikke bare glat og smattet, det vil være decideret muddersovs der løber ned ad den.. Heldigvis har jeg taget mine forholdsregler.. Se billeder...



Oh yes.. Jeg har monteret knopper på vinterskoene.. Det kan da måske hjælpe lidt..

Sees

M

Ingen kommentarer: