tirsdag den 11. november 2008

Mudder til knæene..!!

Billede fra søndagens 1. afd. af slushcup i Rude skov, venligst lånt af Jens Thomasberg.


På trods af at jeg på en eller anden måde stortset altid kan finde en positiv ting at sige omkring det at cykle, så må jeg indrømme at jeg lige idag (tirsdag) ikke har ret mange fine vendinger og ord at bruge... Sikke et skod vejr.. Jeg rykker helt alvorligt snart teltpælene op og rykker den lille københavnske familie til italien..
Jeg blir helt trist og negativ over at kigge ud af vinduet og se kæmpevandpytter og grå himmel.. Latterligt, måske..

Idag var ellers dagen hvor jeg skulle have skudt mit nye træningsprogram fra aimhigh igang, det blev det også.. Men ikke på en rigtig cykel, jeg satte mig på spinning cyklen i kælderen og kørte intervaller istedet.. Det virker ok til nød, men det allerbedste er jo at komme ud i skoven.

Lørdag og søndag var der slushcup.. Jeg har skrevet en lille løbsrapport på vores nye team-blog, se den her.
Der mangler et par billeder på bloggen, men de kommer stille og roligt.. Men den er flot ikk`?

Billede fra søndagens 1. afd. af slushcup i Rude skov, venligst lånt af Jens Thomasberg.

Husk søndag d. 16/11, altså nu på søndag at møde op til rommedahl classic.. Til de af jer der ikke ved hvad det er så kig her.
Vi mødes ligesom sidste år foran klatretårnet på artillerivej 71 c, kl 9.00. Lidt ærgeligt har jeg fundet ud af at der samme dag er et løb i nordsjælland, men jeg har fået bekræftelse fra en god bunke mennesker at de kommer og joiner.. Og så hjælper det selvfølgelig at der er kage bagefter.

Vi ses søndag.. :-)

M

3 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

Hej M,
tak for indbydelsen:-) Jeg ser lige på det - er det på kemikalieøen? Jeg træner lørdag på landevej og søndag er der vist noget med en børneføds:-) Men giver et pips fra mig hvis jeg kommer og river jer rundt.

Henrik

Martin sagde ...

Det er på kemikalie island, husk skudsikker vest hvis du kommer :-)

Kanonkuglen sagde ...

YO Biaaaaatch...

What the f... er det for noget "street-hippedi-hop" design du har fået kastet over bloggen her:-)? Og den der månebaggrund Martin... ind med noget skov:-).

Vi ses biaaaatch...