mandag den 17. november 2008

Så oprandt dagen - i søndags...- hvor Rommedahl classic 08 skulle løbe af stablen. Der var lagt op til et rigtig hygge arrangement med alt hvad der dertil hører. Kage og hygge var årsagen til at folk var kommet og hyggeligt blev det.
Jeg tror at vi til at starte med var en 15 stykker, desværre var der et par defekter og et par stykker der valgte at køre fra ret hurtigt, men de er slevfølgelig velkomne igen til næste år.

Team- ride4fun, var selvfølgelig flot repræsenteret. Vi var 5 mand fra teamet med. Jens, Keld, Doris, Martin H, og jeg selv.

Billede taget ved en af slusestationerne ude på fælleden, før dette havde vi kørt en god tur inde fra bryggen, og bevægede os nu mod kongelundsskoven..

Undervejs i løbet i dagen havde vi et par enkelte konkurrencer. En spurt mod den første bropille på amagerbroen, startende helt ude ved crossbanen. Det var altså en spurt der var omkring 3-4 km lang, og der blev lagt hårdt ud helt fra starten af.
Jens satte tempo på, og pludselig sad vi kun mig, Keld, Jens og Mikkel fra hørsholm af.. 3 mod en, ikke dårligt.
Jens røg fra, og jeg sad og kørte lidt forrest. Mikkel prøver at stikke af og jeg får lukket hullet med Keld på hjul, men der slipper mine kræfter op. Jeg prøver virkleig at få smidt Keld helt op til ham, det lykkedes også næsten, men så aligevel ikke. Mikkel var for stærk og jeg afleverede Keld for tidligt.

Nr 1: Mikkel
Nr 2: Keld
Nr 3: undertegnede..

Sjov og ballade på en superflot solskinsdag.

Måske dagens højdepunkt, hjemmebagt brunsviger og sjokoladekage. Sponsoreret af min kone.. Hun har lovet at bage igen til næste år også..

Alt i alt var det en dejlig dag, med gode og rare mennesker, alle er selvfølgelig velkomne igen til næste år, men vi ses vel nok inden.

Hilsen Martin

3 kommentarer:

KMANN siger: sagde ...

Martin, tak for en fed tur. Jeg er på næste år!

Men afbestil lige det blæsevejr … der er alt for hård at køre 4 km spurt i modvind – specielt når man er så rutineret så man lander mellem to grupper ;-)

Kmann

Martin sagde ...

Hæhæ..

Det skal jeg nok, det kan være vi arrangerer en sommer edition af RC..

Tak for sidst..

M

Henrik Bunde sagde ...

I nåede det vel lige inden regnen kom...