søndag den 23. november 2008

Update...

Det har været en begivenhedsrig periode for hr. Rommedahl.. Ikke alene har jeg været til 3 koncerter, jeg har også fået trænet lidt efter det aimhigh program jeg har fået lagt.. Når ja, og så har jeg været syg... Igen!!

Volbeat/

Ok... Jeg blev totalt blown away af det her band. De gav den godt nok gaz.. De var superunderholdende, superlarmende, superentusiastiske, og bare hammer seje.. Det er jo også kun et plus at koncerten foregik på vega i kbh, efter min mening dk´s bedste spillested.
Volbeat har en helt unik lyd, og en tilgasng til musikken der er humoristisk og nede på jorden. Jokes og små samtaler emd åublikum var en stor del af koncerten og gjorde den bare endnu mere personlig og hyggelig. Dog foregik der en del crowdsurfing og headbanging der var en anelse for vildt for mig, men kom de for tæt på har jeg stadig lidt at skubbe med på trods af at jeg "kun" vejer 80 kg.. :-)

Min karakter: **** ud af 6.

Oasis/

Stor forskel på denne koncert sammenlignet med volbeat. Her var vi for det første i falkoner salen, for det andet så var publikum en helt anden type end den jeg havde oplevet til koncert 3 dage før.
Folk var for at sige det mildt MEGA stive... Der var bræk på gulvet, og stive mennesker der ville slås med rommedahl, men mit milde temperament skinnede igennem og jeg fik det afværget hurtigt :-)
Musikken derimod var fantastisk. Oasis er jo indbegrebet af britpop, og de leverede da også en stensikker performance der fuldt levede op til mine forventninger. Dog vil jeg ikke tage ind og se dem igen når de spiller et ekstra gig i kbh om et par måneder, jeg er ligesom oasis mæt PT..

Min karakter: *** ud af 6.

Veto - Spleen united/

Wow...............

Det her var en stor dag. Veto lagde ud på en aften hvor mine forventninger var skruet helt i vejret. De to måske største electrorock navne i DK, skulle sammen danne rammen om en dobbelt koncert. Jeg har før set spleen united, og har altid været imponeret af deres musik og engagement på scenen, denne aften var ingen undtagelse.

Veto har aldrig rigtig gjort det for mig, de har et par gode ørehængere, men heller ikke mere end det. Det var da også først da spleen united gik på at tenageren kom op i mig, og jeg begyndte at hoppe rundt.. For fedt, det er ikke en rigtig koncert man har været til hvis man kommer hjem uden tinitus og ondt i fødderne af at hoppe.. :-)

Min karakter: ***** ud af 6.

Træningsmæssigt har det været liiiidt op og ned. Jeg startede omsider på mit aimhigh program, rart at træne lidt struktureret. Men bedst som jeg kom ind i en uges rytme, så rendt jeg ind i en bihulebetændelse. De af jer der ved hvordan sådan en føles, ved at det ikke er den mest behagelige fornemmelse, slet ikke når man skal træne 2x4 minutters max... Derfor blev jeg ret hurtigt slået ud af træningskurs.. Til gengæld kan jeg sige at det program jeg har fået er super effektivt, gode intervaller og godt med beskrivelser til hvordan de skal udføres.

På søndag er der fall race i tisvilde. Jeg håber at jeg kan nå at få min nye låge helt klar og sat op til race, men desværre ser det ud til at den først kommer torsdag, så jeg får travlt hvis jeg skal nå at have sat den perfekt op. Glæd dig til at se den, den bliver toplækker og let..

Vi ses vel..?

M

Ingen kommentarer: