onsdag den 26. november 2008

Lire tid...

Hvad gør man.. Markedet bugner af den ene højaktuelle julegave ide efter den anden.. Altså ikke nogen jeg skal købe og give væk, nej nærmere noget jeg godt kunne tænke mig der blev købt til mig..
Desværre så er de her gaver nok lige en snas for dyre for min kones pengepung..

Så kære julemaaaand.. Jeg ønsker mig..

Dem her:


Desværre kommer de først til febraur, og de kommer nok til at koste omkring 3000,- pr bremse.. MAGURA MARTHA SL MAGNESIUM...

Eller dem her hvis du ikke kan skaffe de andre:


Vejer det samme som de ovenstående, og har altid fået super andmeldelser..
HOPE MONO MINI PRO, i gun smoke colour... mmmm..

Hvad ville du vælge.. ??

Hvad synes du i øvrigt om det nye design på bloggen? Vær sød, jeg er ikke prof overhovedet, fandt bare en lille PDF fil omkring det at ændre sin blogger blog.. :-)

Seees

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er super glad for min Mono´s, i starten var jeg lidt skeptisk med den blå farve, men de ser fede ud i virkligheden, der er rigelig med bremsekraft til mit behov.

Mvh Mikkel - www.mtbtracks.dk

Martin sagde ...

Ok, har faktisk allerede måske noget igang med nogen MINI´s.. De er for fede..

Godt kørt i Tisvilde iøvrigt..:-) Og tak for hjælpen med den shim..

Kanonkuglen sagde ...

Hej Martin...

Any news... fik du de bremser og hjulsættet? Er meget spændt:-)!