torsdag den 9. oktober 2008

Rommedahl classic season 2..

Mine damer og herrer, endnu engang må vi til det.. Det er blevet tid til rommedahl classic, et arrangement der vil give plads til de største, til de bedste, til de nye, til de gamle, og til de unge.. Roleurs og gangsta´s, alle er velkomne..

Billeder er lånt af kanonkuglens blog :-) og er fra sidste års tur..

Sidste år på denne tid, inviterede jeg en håndfuld - der endte med at være 3 håndfulde - af de mennesker jeg kendte, med på en lille hyggetur rundt i mit hood.. Nærmere betegnet på amager fælled og de omkringliggende spor og stier..
Hele meningen med den tur, var egentlig bare at jeg ville fremvise et par af de hemmeligste tracks til de der måtte have lyst til at se dem. Vi endte med at være omkring 30 mennesker der begav os rundt på fælleden og omegn i 3 timers tid, og det hele sluttede af hjemme foran min hoveddør med kage og sodavand, serveret af min bedre halvdel.. Egentlig ret hyggeligt..
Efter den lille udflugt, så gav folk så positiv respons at jeg lovede at jeg ville invitere på en lignende tur igen til næste år.. Hermed gjort :-)


Alle læsere af denne blog er hermed inviteret med på samme tur på "kemikalie øen" eller i folkemunde også kaldt: "crackhead island".. Dagen det går ned er d. 16/11, med mødetid kl 9.00... Vi mødes foran klatretårnet på artillerivej 71 C..
Det vil foregå i begynder tempo, og der vil være plads til både pauser og punkteringer.. Vi vil dog helst undgår sidstnævnte, så tag jeres forholdsregler.. :-)

Er du træt af at køre de samme og de samme spor i skovene omkring kbh, og er du klar på en dag hvor det primært handler om at nørde cykler og hygge med andre ligesindede MTBikere, så mød op d. 16/11.. Det plejer at være super hyggeligt..

Vel mødt til Rommedahl classic 2008.. :-)

Hilsen Martin

4 kommentarer:

Kanonkuglen sagde ...

Im comin' biaaaaatch...

Anonym sagde ...

Kanone.. jeg er klar...!!
Hvem gider kører Gribben når man kan trille
med Rouleurs X-tra Ordinairs på Dope-Island
Tror vist nok vi ses...!!!
A'et

Morten Laursen sagde ...

Ahh, hvor retro. I'm in :-)

Martin sagde ...

Det tegner jo allerede til at blive en kongetur.. De herrer er velkomne.. :-)