mandag den 8. september 2008

Dust cup i Boserup skov..

Jeg havde virkelig sat mig op til denne afdeling af dust cuppen.. Desværre var det endnu engang ikke min dag...

Da jeg stod op søndag morgen, kunne jeg mærke at mine ben var virkelig gode.. Det er lang tid siden at jeg har fået trænet så godt op til et løb, så mine forventninger var selvfølgelig høje, men at jeg skulle køre så godt som jeg gjorde indtil jeg udgik havde jeg slet ikke regnet med.

Billede af pixelution.

Jeg startede i box 2 og kom ret hurtigt langt frem. Den træning jeg har fået lagt for dagen i den sidste tid har været ret koncentreret og hård, og det har virkelig givet pote rent styrkemæssigt. jeg kunne mærke en klar forskel på mit tråd på de store stier. Jeg havde en helt anden energi og råstyrke end jeg plejer. Tror faktisk at jeg kom op og lå omkring nr. 50 på den første ½ omgang, og jeg startede altså nede som nr 75..

Jeg kørte mig endnu længere op på de stykker af ruten hvor der virkelig kunne tonses, og hvor man kunne overhale vel at mærke.. Det var for fed en fornemmelse at drøne forbi flere personer som man ved kørte stærkere end en sidst man kørte løb..

På 2. omgang hører jeg nogen tilskuere råbe af en fyr der hedder Morten Hartvigsen, som tilsynedladende kommer op bagfra.. Jeg ved at Morten kører stærkt, så bare det at jeg lå foran ham var fedt. Da han kom op til mig, kørte jeg faktisk med en del overskud, så jeg prøvede at tænke en lille smule taktisk og lod ham komme forbi. Tanken var derfor selvfølgelig at jeg derved kunne lægge mig på hjul.. Det lykkedes også, jeg lå bag ham i en ½ omgang og så punkterede jeg.. Endnu engang.. Piiiiiiiiiiiiis... Jeg er helt ovebevist om at jeg kunne have fulgt ham helt til dørs. Min form er ved at være ret god og havde jeg kørt med hele vejen så var jeg kommet i top 50.. ærgeligt..
Jeg udgik selvfølgeligt og traskede slukøret tilbage mod mål..

Lige en kommentar til min cykel... Woooooow hvor den spiller.. Ny fsa krank+AC hjul = top lir..

Udover mine fantastiske resultater, så kørte teamet ellers fantastik skal jeg lige love for.. Keld som nr 13, Bjarke som nr 14.. og Jens som nr 21.. Det er bare nogen af de flotte resultater som drengene præsterede. I andre kørte også flot.
Desværre så røg Martin H på røven og brækkede kravebenet. Han har det efter omstændighederne godt, men det er stadig hammer ærgeligt for ham, han er ude i 4-6 uger.

Det var dagens tekst..

Vi ses

M

5 kommentarer:

jannik sagde ...

surt men godt kørt martin

hvad med et sæt tubeles ?

jannik

Martin sagde ...

joh.. Har overvejet det...

Nogen råd?

Anonym sagde ...

Joe, men mit UST baghjul fes altså lidt, så jeg måtte stoppe og give det lidt åndedræt. Ellers flot kørt Martin, for jeg er ikke ligefrem i dårlig form, og jeg synes også det gik ret fint for mig i Søndags. Jeg/vi kørte da fra Marie og lille Mads, og så kan det jo ik være helt skidt :-)
PS. send nu spinnerbike billedet :-O)

Martin sagde ...

Det er gjort på hustlersiden.. :-)

Anonym sagde ...

Håber snart at se dig give den MAX gas igen Martin :)

/Hanne