tirsdag den 14. oktober 2008

Modige danskere..

Idag tirsdag, havde jeg en cykelaftale med Bjarke fra teamet.. Det er egentlig ikke turen der er vigtig i det her indlæg, men derimod en lille oplevelse jeg havde med en medcyklist på vej til skoven..

På den anden side af langebro, skulle Bjarke og jeg dreje til højre ned mod christiansborg.. Bag ved mig på indersiden kører en cyklist jeg ikke har bemærket, men jeg ser ham dog og viser med min arm at jeg vil dreje ind til højre.. Jeg kan da godt se at jeg måske var tæt på ham, men situationen var på ingen måde farlig eller ubehagelig for ham eller mig, aligevel vælger han at reagere på min manøvre ved at råbe " Det der, det gør du simpelthen bare ikke din idiot..." ok, tænker jeg og svarer :" Du slapper bare helt af makker, der skete jo ikke noget" ... Vi drejer og da manden er nået godt over på den anden side af vejen og er sikker på at vi er drejet og det hele så råber han: " MØØØØØGSVIIIIIIIN!!!" efter mig........... ? Hvad sker der lige for den lille konge der havde modet til at råbe noget så grimt som møgsvin efter en person der var langt væk fra ham, så han var sikker på ikke at få ørene i maskinen.. Wooow!! Modig Karl..

Jeg tænkte bagefter over at mennesker idag egentlig er ret modige.. Han kunne jo i princippet ikke vide om jeg var en stjerne psykopat der ville eftersætte ham og give ham et amager kys... Det samme gør sig egentlig gældende i bil.. Damer på 50+ kaster håndtegn efter alle der ikke lige arter sig efter deres kørsel, og det samme gør mænd..

Nu er det heldigt at jeg på mine gamle dage er blevet en del mere rolig og behersket, for havde det her sket for 5 år siden, så havde Rommedahl her nok ikke taget så let på kongens modige bemærkning..
Jeg havde bagefter egentlig lidt lyst til at køre tilbage og kigge efter ham og give ham en rusker, men heldigvis så havde jeg en rolig og afdæmpet jyde som Bjarke med til at køle en ellers ilter hr. Rommedahl ned.. Takker takker.. :)

Husk Rommedahl classic d. 16/11.. Det blir ren hygge med kage, cykelnørder, og små snedige tracks.. Forhåbentlig undgår vi driveby´s og ghetto pimp´s ... :)

Seees der´

M

Ingen kommentarer: