torsdag den 16. oktober 2008

Kultur, kultur, kultur...!!

Mange der kender mig ville måske ikke karakterisere mig, som værende en mega kulturel personlighed.. Men faktum er at jeg selv føler at jeg kulturel, især eftersom jeg lige har brugt kassen på koncertbilleter.. Ok, statens museum for kunst siger mig sgu ikke så meget, så på den front er jeg sgu nok ikke så kulturel :-)

I de kommende måneder skal jeg til ikke mindre end 4 koncerter..

VOLBEAT - d. 4/11... Et virkelig spændende band med et par fede hits, det er hård tråd og dobbelttakt med fodpedalen, ligesom Rommedahl kan lide det :-)

OASIS - d. 8/11, der er slushcup dagen efter.. Godt man ikke har hang til alkoholiske drikke, for det er der ellers virkelig lagt op til når oasis kommer på besøg.. Jeg holder den på aqua og nøjes med at få blæst hjernen ud til tonerne fra et af 90´ernes mest banebrydende og mest sindsyge bands..

VETO/SPLEEN UNITED - d. 20/11.. Begge danske.. Virkelig lækker, fed, mellow, semi elektronisk lyd hvor der også er plads til at fyre en spade af en gang imellem.. Det her show er måske et af dem jeg glæder mig allermest til at se, det vil være 5 gang at jeg ser spleen og 1. gang jeg ser veto..

DEPECHE MODE - 30/6 - 09 , ... Hvad er der og sige her. Måske verdens fedeste gruppe.. Der er nogen der er til U2 og Bono, jeg er til depeche.. :-) Så dem også sidst de var her, dengang fik jeg desværre ikke ligeså fede billeter som denne gang, hvor jeg skal stå på plænen.. Det bliver for vildt..

Så hørte jeg ellers lige idag at metallica gæster DK... Yes, og de spiller ikke kun 1 koncert.. Nej, hele 3 af slagsen bliver der spillet, i forum til næste sommer.. Billeterne sælges fra d. 20 i denne måned. Der tror jeg måske også lige at jeg skal ind og se hvad det er for nogen de der metallica..
Det er gas, har set dem før på Roskilde festival.. Det er utroligt at de gutter bliver ved med at lave musik. Det nye de har lavet holder helt vildt. Jeg bliver taget tilbage i tiden til the black album når jeg hører det nye shit bliver spillet i radioen... Cool.. Det kan godt være at de er gamle og de har været på rehab xx antal gange hver især, men spille musik det kan de altså..

Skal du med?

Vi ses der´

M

Ingen kommentarer: