tirsdag den 17. juni 2008

Jaja.. er her stadig.

Dette er ikke en død blog... Gentager; " ikke en død blog.. " Den er bare under et vist pres for tiden, for netop tiden er der ikke meget af.. Nårh ja, der skal så lige siges at jeg også har været ramt af en mindre PC disaster.. Min 2 år gamle bærbare HP gik bort ved døden, og jeg har derfor været nødt til at investere en lille smule.. Jeg har købt mig en ZEPTO, ikke noget prangende, men jeg fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til. Har fået en bærbar med 350 GB harddisk plads, 4 GB ram, noget GEforce halløj, 17 tommer skærm, og en massse andre lækre detaljer, for 6000,- Det var faktisk ret billigt, men lur mig om ikke den er forældet om en måneds tid.. ;-)
Jeg var ude at kigge på diverse lækre topmodeller, men jeg blev enig med mig selv om at mit behov ikke var at sidde med en designer rigtig PC der hjemme ved kaffebordet om aftenen, men derimod vægte ydeevne og funktion højest.. Kiggede på en MAC, men blev enig med mig selv om at det er WACK at køre MAC.. ;-) håber ikke jeg fornærmer nogen, sorry optursgøjseren.. ;-)

Ellers så har der været forskellige løb jeg har deltaget i. Det sidste var et løb i rude skov - dust cuppen - som faktisk var et fedt løb.. Ruten var knastør, skoven var supergrøn og det hele var bare perfekt..

Jeg kommer rigtig rigtig godt fra start, og ligger og blander mig i top 60 tror jeg.. Ligger faktisk der i 2 omgange og kæmper lidt med nogen hustlerdrenge fra min gamle klub.. De har godt nok fået trænet de drenge, de kører sgu hurtigere og hurtigere..
Halvvejs igennem 2. omgang kommer jeg ind på et åbent stykke på ruten, hvor der blæser en ordentlig sky af pollen ind over. Jeg kører selvfølgelig lige igennem den, og tager en ordentlig mundfuld og inhalering af den. Det skulle jeg ikke have gjort, mindre end 2 minutter efter begynder jeg at hoste og harke.. Kunne slet ikke trække vejret ordentligt. Dette gjorde at jeg ikke fik iltet rigtigt og derfor heller ikke ført noget energi ned i benene. Så på 3. og sidste omgang, tabte jeg ca. 30- 40 placeringer. Utroligt, men jeg sled mig igennem og sluttede på 110. pladsen.. Det er den dårligste placering i år, men heldigvis kan jeg sætte fingeren præcis på hvad der var årsagen til det. Pollen alergi..

For det ikke skal være nok, så har den alergi udviklet sig til en regulær bihulebetændelse.. Til de af jer der ikke har prøvet det, så kan jeg fortælle jer at det er super smertefuldt. Det sidder i kindbenene og i panden og ligegyldig hvor mange panodiler jeg spiser så hjælper det ikke.. Av.

Jeg håber det er gået over til på søndag, der skal jeg nemlig være med i mit første landevejs race. Det er godt nok et motionsrace, men det skulle være godt arrangeret. Det er SMC løbet på amager. Søndag kl 13.00 går det løs.. Læs mere om løbet på Amager cykelrings hjemmeside, orker ikke at linke.. :-(

Det var lige en lille lyd herfra, bloggen lever... Jeg lever.... men med smerter..

Seees.

m

2 kommentarer:

Kanonkuglen sagde ...

Godt at se lidt liv på din blog Martin:-)!

Martin sagde ...

Jep, den må ikke jo ende i de glemte blog´s land :-)