onsdag den 25. juni 2008

10...

Mine damer og herrer..

I princippet kan jeg nu kalde mig for autoriseret EL- installatør.. Jeg var idag onsdag til min afsluttende eksamen på 3. og næstsidste semester, og ja som overskriften siger, så blev det sgu til en klokkeklar 10´er.. Jeg mangler at skrive speciale, men grunden til at jeg kan kalde mig for installatør er såmand at jeg idag også fik svar på den 6 timers autorisationsprøve jeg var oppe til for 3 uger siden, og sørme om ikke også den er bestået.. Nu kan jeg med god samvitighed holde sommerferie.. Tiltrængt? Ja, ekstremt..

D. 18 juli pakker jeg hele familien ned og tager til italien i 10 dage.. Skal faktisk deltage i et XC marathon dernede, det glæder jeg mig helt vildt til, har ikke fået clearing på at tage min egen cykel med derned, så det bliver på en låner, men har skaffet en af god kvalitet.. Mere info følger om dette løb..

Idag var der også dust, der kommer en længere løbsberetning om et par dage er simpelthen for most til at skrive mere lige nu..

Sees

M

2 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

godt og høre du er så glad for landevej...trods at det bare var motion, så er der jo en del ældre herre der sagtens kan køre indvoldene ud af en:-)

Kanonkuglen sagde ...

Tillykke...