mandag den 3. december 2007

Årh den mudder..



Det er jo den tid på året.. mudderen er over os.
I weekenden var der slushcup i herstedøster i kbh. Nærmere betegnet på Skraldebjerget herstedhøje.


Tak til Bergmannfoto for lån af billeder.

En rute der bar meget præg af at der efterhånden er faldet en del regn i løbet af året. Ruten var meget ny for mig, har aldrig kørt der så jeg var spændt på det.. Jeg har skrevet en løbsrapport som kan ses her.

Hvad ellers....? Jo, jeg knokler med min eksamen. Familien er heldigvis blevet rask, så nu er der lidt ro på igen..

Jeg har brug for et råd... Jeg skal bruge en ny hjelm. Jeg har kigget på mange, rigtig mange.
Er nået frem til et par stykker jeg rigtig godt kan lide, men lad mig høre hvad i har af råd..
Mit budget er ca. 8-900 stakater.. Giro, Bell og specialized er dem jeg har det bedste øje til, men det er også dyre hjelme..

Ellers intet nyt fra Bryggen...

Vi skrives.

M





5 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

specialized :-) super erfaringer med dem igennem ABC og integreret carbon igennem hjelmen - fed og stilfuld, ikke mindst:-)
Lykke til..

Martin sagde ...

Det er også den jeg bedst kan lide, men den er også ret dyr.. :-) tak for input

Kanonkuglen sagde ...

Hej Martin... jeg er mest til Giro eller Bell... har lidt svært ved "torske munden" på Sepcialized hjelmen:-)!
Men bring nyt når du har besluttet dig...

Martin sagde ...

will do..

M

Morten Laursen sagde ...

Hvis jeg er en lirekarl er du en mudderklire :-)