søndag den 16. december 2007

Super slush...

Endnu engang var det blevet slush tid.. Denne gang var det hareskoven der skulle max straffes.
Var meget spændt på idag, jeg har haft en rigtig god trænngsuge op til løbet og synes stængerne virkede rigtig gode.
Sidste gang der var slush, var jeg meget tæt på at køre fra min holdkammerat Rene fra team hustler. Desværre fik han lidt luft på de sidste 400m af ruten, så han fik lov til at køre i mål uden mig, kun et par pladser foran. Jeg blev nr 85 til det løb, en super placering taget i betragtning af at jeg ikke havde fået trænet, sovet, spist rigtig etc op til løbet.. Når, dårlige undskyldninger er der nok af..
Idag havde jeg virkelig sat mig selv op. Jeg skulle forbedre min placering og ihvertfald køre fra Rene.
Jeg var blevet placeret i box 3, og Rene i box 2 sammen med en håndfuld andre Team hustler gutter. Det hele var en smule kaotisk da starten gik. Det er et meget langt grusstykke der fører ind på singletracket, og mange går "i stå" på det første stykke, fordi de fyrer den fuldstændig vildt af for så at dø igen på den enlige bakke der er på startloopet. Dem der så går i stå, står lige pludselig rigtig meget i vejen.. Derfor blev der skubbet lidt til at starte med, men det er jo en del af sporten.
Jeg kom faktisk dårligt afsted, lå bag en masse af hustlerne.. Det kan jeg ikke klare, de skal bare ædes.. sorry guys, men sådan er det.. :-) Niels, David og Rene er kørt fra mig før, så da jeg kunne mærke at beneren var gode idag kørte jeg godt til.. Kom da også forbi Niels og David på første omgang. På vej ud på 2. omgang så jeg så til min store overraskelse Rene foran mig. Ok, super fedt, benene er sgu gode idag, tænkte jeg. Så jeg kæmpede mig helt op til ham med den ide´at jeg ville lægge mig på hjul af ham, og så give den gaz til sidst. Det holdt ikke længe.. Mens jeg sidder på hjul hos Rene kommer der et tog af ryttere forbi på venstre side, og de har bare fart på, så jeg hoppper med på vognen og takker for liftet forbi Rene.. Mere så jeg ikke til ham idag, sådan der.. Han mumlede bagefter om et hekseskud i ryggen, så det var vist nok derfor jeg kørte fra ham........... hihi.... yes yes.. :-) Kom igen der alte man aus køge..
Selve ruten i dag var rigtig fed, godt med bakker og god afveksling imellem singletrack og lidt bredere stier.. Ros til arrangør teamet for det, dog ikke for at have glemt at stille startboxe op.. kom igen boys..
Jeg bliver på min 4. og sidste omgang hentet af 5 gutter der ligger i spidsen... Jeg kørte godt idag og jeg synes selv jeg kører godt til.. Men at de gutter aligevel formår at hente mig med en runde det er sgu vildt.. Respekt..
Jeg triller mål på en 82. plads.. Så jeg forbedrede min placering fra sidst med 3 pladser, det er sgu ok.. Jeg er tilfreds.. Må bare træne lidt hårdere til næste løb, der er bare lige en juleaften i familiens tegn der skal overståes..
Tak for idag til rødderne fra team hustler, især til heppekoret på toppen af kælkebakken. Det er super motiverende at der står 10 gutter i godt humør og hjælper en op.. Keep up the good work, selvom vi hellere ville se jer på cyklerne.. :-)

Vi skrives ved..

M

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Martin

godt kørt på en flot dag ;)

og ja godt dtort hustler heppekor idag

mvh jannik

Martin sagde ...

Tak Jannik, ser vi snart dig på en cykel igen. Evt. d. 29 i sverige?