tirsdag den 11. december 2007

Færdig arbejde...

Idag har jeg afleveret min eksamens opgave for 2. semester. 150 sider med alt lige fra komplekse trafo beregninger til en ganske simpel swot analyse af en virksomhed... Til dette projekt er der så også lige 90 sider bilag.. sådan..

3 uger med lange aftener er forbi for denne gang, det var godt nok en sej kamp at komme igennem, men det lykkedes og resultatet der er kommet ud af det lader til at være ret godt.. Ok, når man nu sidder og kigger det igennem for 350. ende gang, finder man selvfølgelig altid lige et par bommerter. Jeg hader stave og komma fejl, kan slet ikke snuppe det.. Det virker sjusket synes jeg.. :-)

Projektet bestod af mange dele, men det store emne var som jeg før har sagt, at dimensionere et trafo anlæg til nogen forskellige virksomheder, det er ikke ret spændende hvis ikke man lige er inde i stoffet, men det er nu engang det som det handler om.. 150 sider, damn...

Jeg skal til eksamen og forsvare det d. 7. januar. Så kryds fingre og ønsk mig held og lykke, så bliver jeg glad. :-)

Hvad ellers...?
Jo, jeg skal ellers lige love for at jeg skal være kulturel i det nye år.. Min kone har købt billeter til KYLIE MINOGUE.. Jeg er ikke den store fan af Kylie, men når store stjerner nu endelig gæster Kbh, så synes jeg at hendes show bør ses..
En anden koncert jeg skal til er med Spleen united, det er i marts, dem glæder jeg mig helt vildt til at se.. De er meget elektroniske i deres musik, de er endda blevet kaldt det danske svar på Kraftwerk.. Om det passer ved jeg ikke.. Uanset hvad synes jeg de er fede..

Imorgen er det onsdag, og jeg har fri indtil på torsdag hvor jeg lige skal ind på studiet og planlægge lidt med gruppen.. Efter torsdag har jeg juleferie........... Ahhhh.
Ok, næsten. Skal lige skrive lidt på PCen en gang imellem. Men ellers står den på cykling, flæskesteg og afslapning for mig i lidt tid.. Tro mig, jeg har brug for det, er så træt af at gå i skole..

Vi skrives ved..

M

Ingen kommentarer: