søndag den 11. maj 2008

Bay city rollers..

"just cruising" er egentlig navnet på en Will Smith sang jeg husker tydeligt fra min ungdom.. Men idag matcher den sang egentlig meget godt hvad der egentlig foregik..



Mr. optursgøjser og jeg, havde en aftale om at jeg skulle indvies i de nordsjællandske asfalt-tracks idag, man kan vel sige at min nye racer rigtig skulle indvies og afprøves.. Det blev den med 110 km dejlig race i noget der mindede om en dejlig sommerdag, bare i maj.
Turen gik nordover mod Hillerød allerede fra morgenstunden af, derefter ramte vi helsingør og kørte en cruisertur hjem over strandvejen. Der er i princippet ikke meget at sige om turen andet end at det var super hyggeligt, dejlig varmt, mandehørm, og godt tempo..


Billederne er venligst udlånt til mig fra optursgøjseren.. Lad dem tale for sig selv og forestil dig så vinden suse i hjelmen og solen brune dine arme og nybarberede ben.. ;) Yes, ægte ROLEUER stil , som en vis anden blogger ville have sagt det.. ;-)



Vi ses.

M

4 kommentarer:

Kanonkuglen sagde ...

Hej Martin... no pictures monsieur - hvor er de henne?

Martin sagde ...

Kan du stadig ikke se dem..?

De viser sig fint hos mig..

Kanonkuglen sagde ...

Nope... intet her:-)?

Martin sagde ...

hmm.. Strange.. Ser på det.. :)