tirsdag den 1. april 2008

Nye udfordringer..

Så kom tiden hvor mit "medlemskab" af team hustler kom til en ende.. Vemodigt, absolut, men jeg har fået nogle nye udfordringer jeg simpelthen ikke kunne sige nej til.

Jeg er blevet spurgt om jeg kunne tænke mig at køre et nyt mtb hold op fra bunden af.. Og det har jeg sagt ja til. Uden at tøve faktisk.
Det hele kommer til at foregår i samarbejde med ride4fun ApS, som ligger ude i søborg.

Hele meningen med det her, er at jeg selv skal køre på teamet sammen med et par stykker ude fra butikken. Der kommer flere ryttere til, men det er ikke helt afgjort hvor mange og hvem.

I den næste tid skal vi udvikle en plan og en strategi for holdet, hvad er ambitionerne og målene osv.
Det er klart at man altid tænker meget stort i sådan en sammenhæng her, men træerne vokser ikke ind i himlen så vi må tage det som det kommer.

Jeg har jo selv ingen store resultater at fremvise, og de der skal køre på holdet har måske heller ikke, men det kan jo være at det kommer.
Det jeg gerne vil vise er at man selvom man er en "average joe", der ikke træner voldsomt meget stadig kan gøre sig i en eller anden forstand herhjemme. Så længe man føler at man selv kommer nogen vegne med sin træning og sine løb så er det vel ok..

Der kommer meget mere om dette projekt senere, det hele skal lige falde på plads.

till then...

adios.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

lykke til martin
glæder mig til at se de hvide trøjer pløje sporene op
til sommerens DustCups

hyg dig
Andreas

Martin sagde ...

Tak skal du have..

Ja, det bliver spænende, lad os se hvad der sker ;)

Hygge..:-)