torsdag den 24. april 2008

Nr 99 !"#%#""¤¤

Ja, undskyldninger er der mange af, og jeg gider ikke komme med allesammen, men nogen af dem får i..

Jeg blev nr. 99, det er lidt en mærkelig fornemmelse eftersom jeg kørte en del bedre til slushcuppen.
Men men men, jeg kan når jeg kigger tilbage pege nogenlunde på hvad der var årsagen til mit lidt dårligere resultat, som egentlig er ok.
Dagen før løbet var jeg ude og trille lidt ben bare for at røre mig, og samtidig gøre kroppen klar til dagen efter. Når jeg tænker tilbage, kan jeg godt huske at jeg blev grebet lidt af stemningen ved at køre på min nye cykel og så på friske spor, så der blev ikke bare trillet, men nok nærmere kørt lidt AT, og max :) Dumt?... Ja..

Til selve løbet, var jeg så spændt som jeg kun kan huske jeg har været dengang jeg spillede fodbold som drengespiller. Den følelse af at kampen skulle til og igang, og man bare stod og ventede.. Det er en fantastisk følelse som både kan være god og ond. Man skal finde den gyldne middelvej, og den fandt jeg ikke igår.
Jeg brændte helt ned kort inde i løbet. Jeg kom vildt godt fra start og fulgte rigtig godt med, men pludselig var det bare som om at jeg mentalt mistede alt overskud.. Det kom da vi ramte en opkørsel der var fyldt med rødder. Jeg måtte af og trække, og en fyr foran mig tabte sin cykel som så ramte min forgaffel og skubbede min speedsencor ind i hjulet. Dette gjorde at jeg resten af løbet skulle høre på den her irriterende tik tik tik tik tik tik tik tik lyd.. Det er bare belastende.. JEg kunne selvfølgelig også bare stoppe og rette det, men med puls 180 og en iver ud over alle grænser så gjorde jeg det ikke.

Det skal lige siges at ruten godt nok var tør, men den var godt nok også teknisk, lidt for teknisk måske.. Især opkørslerne var tricky og stejle, men sådan er sporten jo, så det er ikke det der skal være min undskyldning.

Det var også første gang jeg kørte løb i ride4fun outfittet.. Jeg har ikke lige fundet nogen billeder af mig selv endnu, men det kommer måske.
Det var lidt en mærkelig fornemmelse at hilse på alle de gamle hustlere, ikke fordi der er ondt blod eller dårlig stemning, men det var bare sådan en mærkelig underlig ting, som virkede lidt mærkelig. Men hustlerne er jo nogen fede fyre og damer, så når jeg væltede forbi de velkendte hustleransigter, som ikke kører løb, get it, så heppede de da også på mig.. Så her er en opfordring til dig som ikke helt ved hvordan og hvorledes med den her sport, meld dig ind i hustlerne.. Der er plads til alle.. :-)

Jeg skal ikke komme med flere undskyldninger i denne omgang, men jeg lover at næste dust løb ikke bliver en gentagelse af det her.. Det bliver bedre..

Til næste gang..

Seeeeees

M

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

op på hesten og videre sømand..
sålænge du ikke "lapper" mig er alt godt ,o)
jeg synes du så skarp ud i hvidt
hilsner fra Valby
Det store A

Anonym sagde ...

Jow jow så må du kikke alle billederne igennem du ;)

Ved ik om du ligefrem ser godt ud i hvid synes måske du ser lidt bleg ud ;););)

http://www.teamhustler.dk/gallery/displayimage.php?album=267&pos=151

der er du

jannik

Martin sagde ...

Jeps, har fundet det ;)

Ja, hvid er lidt mere sart end grøn :)

Men jeg synes nu selv at det ser hammergodt ud ;)

Ses i tisvilde boys..

Kanonkuglen sagde ...

Hej Martin: Arhhh.. en gammel sailor som dig han kører ihvertfald top 50 til næste dustcup. Sort uheld det kan vi alle blive ofre for...