søndag den 24. februar 2008

Slushfinalen overstået...

Nr. 78... Jeg er tilfreds..

Jeg kørte finalen med alt hvad jeg overhovedet kunne, jeg har ikke trænet det store op til løbet så jeg var spændt på hvad det kunne blive til..

Jeg startede i box 3, sammen med en masse andre hustlere.
I sidste afdeling i avnstrup følte jeg at jeg kunne køre godt op med min klubkammerat Bo Skakke, det var faktisk kun en dum punktering, følte jeg selv, der gjorde at jeg ikke kørte fra ham.. Bo kører ret godt og en af de hurtigste hustlere kun slået af et par stykker, så hvis jeg kunne køre fra ham ville min dag faktisk være reddet.. Uanset placering :-)

Bo og Peter fra klubben har altid nogle små kampe, så for mig var det ekstra bonus da jeg på første omgang faktisk strøg lige forbi dem begge. Lidt længere fremme kunne jeg se Rene C også fra hustlerne, så nu gik jagten ind på ham. Jeg kørte totalt over evne og med en puls på 185 kom jeg op til ham. Da vi kørte på opløbs strækningen op til målet på vej ud til anden omgang kom jeg forbi. Det var dejligt, især fordi Rene også har været et mål tidligere på sæsonen, men nu er det faktisk 2. gang jeg kører fra ham.

Jeg kørte det bedste jeg kunne på 2. omgang, og fik kontakt til flere ryttere som jeg vidste altid har kørt hurtigere end mig, så det gav selvfølgelig ekstra gejst da jeg så også kørte forbi dem.
Ruten var tung mange steder og den var svær at køre ved de små vandløb der var. Men alting spillede for mig og det gik super godt, det var sgu en fed afslutning på slushcuppen at slå de gutter der altid er ræset fra mig.



Rommedahl m. krampe.. tak til pixelution for lån af billeder..

Som sagt så er der snart løb igen, d. 30 marts er der fitness.dk løb i Slagelse, og jeg skal med, kører den lange på 75km . Glæder mig, det er et fedt løb, og der plejer at være mange hustlere med.

Dust cuppen er også lige om hjørnet, der skal jeg selvfølgelig også være med. Målsætningen er stadig hemmelig.. :-) Men jeg vil som altid køre mit bedste.

Ses på sporet, og tak til arrangørerne for en god cup..

M

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

godt kørt chef
"det gik ok" må da være årtiets underdrivelse ;o)
men kig over skulderen, inden længe vil du føle min tunge ånde i nakken, eller noget

de bedste hustler-hilsner fra bjerget i Valby
Andreas

Martin sagde ...

Ser frem til det... Godt at se dig i grønt dress for iøvrigt ;)

Det er utroligt som sådan en hustler uniform klæder en.. ;)

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...

yes sir..
jeg føler mig også helt godt tilpas i "min" nye klub..
glæder mig til mange episke ture i grønt
hilsner
Andreas

Kazahn sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Kanonkuglen sagde ...

Hej Martin... øv med træningen, men en dreng af stenbroen som dig, er lynhurtigt tilbage i topform igen:-)!
Lyder spændende med dit projekt iøvrigt... good luck!