fredag den 11. januar 2008

Eksamen overstået..

Jeg var til eksamen i mandags... Fik et 4 tal... Ret underligt egentlig.. Svarer vist nok til et 7 tal. Så jeg er da ihvertfald bestået...

Nu er der lige en mini ferie på et par uger inden 3. semester starter op, dejligt det har jeg brug for..

Ellers så har jeg sgu ikke rigtig lavet så meget, det hele er gået op i eksamens læsning og passe syge børn, jeg har dog fundet tid til at spinne om aftenen.. Det bliver da til ca. 3 spinning timer om ugen. Det er en super fed måde at holde formen vedlige på, især når vejret er så dårligt som det er.
Imorgen lørdag, har jeg dog sat mig for at jeg skal ud og køre i skoven.. Dog ikke hvis det regner mega meget, men krydser fingre for at vejret holder. Savner sgu skoven...

Intet nyt under solen ellers, der skal nok komme lidt mere gang i bloggen igen snart, promise..

Seeeeeeees

M

Ingen kommentarer: