søndag den 13. januar 2008

Roskilde er en dejlig by... MEN

Nu skal indlægget sådanset ikke handle om Roskilde, men derimod hvad sygdommen roskilde syge kan gøre ved et helt land.. Biologic warfare go home.. bare spred lidt bakterier fra denne sygdom i atmosfæren og du kan lægge et helt lands infrastruktur ned.. Det smitter for sindsygt..
Til de læsere der ikke kender til sygdommen gider jeg ikke gå i detaljer med hvad den gør ved dig, men det er noget med dårlig mave og sådan.. add..

Grunden til indlægget omkring denne satan af en sygdom er at når den rammer børn, slår den dobbelt så hårdt.. ihvertfald går den også ud over forældrene.. NO SLEEP.. Og jeg har 2 børn, som begge blev ramt..

NO SLEEP..

Jeg ved nu hvad det vil dige at være levende død.. I gennemsnit 2 timer hver nat i et par dage er sgu hårdt for selv den mest garvede jægersoldat..

Oven i dette helvede blev jeg selvfølgelig også selv syg, heldigvis ikke RSK syge, men en god gang influenza der virkelig satte mig ud af spillet.. Min planlagte cykeltur lørdag morgen måtte aflyses, og planerne om aftenen også.. øv bøv, heldigvis er det bedre nu, regner endda med at trille i 1.30 minutter i morgen bare for at røre mig. Ingen høj puls, kun lige lidt bevægelse.. Der er jo løb på søndag, så jeg er nødt til at gøre et eller andet..

Ses vi til slush i hvalsø...?

Ellers så går dagene bare, en ferie går ret hurtigt selv om man er syg..

Husk at melde dig til hustlernes 12 timers løb, det bliver vildt. Der er grundlag for at der bliver rift om pladserne så skynd dig at melde dig til.. Har du ikke noget hold, så tal med kanonkuglen... Team venstrehængt er blevet en realitet :-) Godt initiativ.. Jeg har bedt om plads på teamet, som prospect.. :-) Vi må jo støtte hinandens projekter.

Vi ses på sporet..

M

Vi ses

2 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

Bare rolig, de dage har vi alle sammen - har også 2 børn:-) Hvad de i sig selv ikke kan bringe med hjem fra institutionerne er helt utroligt, RSK, Snot og Pest, men overlever man disse tider med lidt søvn, bliver man en bedre rytter:-) eller også piver man ikke så meget, som andre der har sig selv at tage vare på:-)

Martin sagde ...

Nemlig rigtigt.. :-)

Det lærer en at æde sig selv.. Man er træt, men ovenpå i mange situationer hvor andre blir slået ud..

Menneske kend din krop.. :-)