søndag den 8. juli 2007

Yo....

Var lige ude at røre stængerne lidt idag.. bare 1 1/2 times tid ca. Skulle bare lige bevæge mig lidt..
Kørte en tur på amager fælled. Ok kedeligt, man vænner sig hurtigt til at køre i de nordsjællandske skove. Der kan fælleden altså ikke fælge med, der er da ok mange stier man kan træne lidt teknik på, men højdemeter er der næsten ingen af.
Mit træningsprogram fortalte mig at jeg ikke skulle køre efter det idag(-: men bare nøjes med lidt bevægelse af benene. Tirsdag kører jeg igen, bliver nok en formiddags tur på 3 timer ca.
Der kører jeg 15-20 min AT træning, efterfulgt af et 5 min bakke interval og runder så af med et 5 min max interval. Resten af turen burde foregår i et ok tempo med pulsen liggende på ca. 155 bpm.
Skriver efter turen og fortæller om stængerne var gode..

adios

Ingen kommentarer: